En annorlunda dag

Hej! Nu har jag så mycket tid att jag hinner skriva ett inlägg om dagen...ja skulle ju åka till treningar men det blev lite förändringar, vi kom till hallen och där var bara 2 av våra kompisar...sen när vi bytt om till innetossor och började kasta lite meddelade hon att det inte skulle komma någon tränare. Vi kastade till slut och så fick erins mamma en idee, o då var vi redan på väg till drumsöstrand föratt klätra i den stoora klätterställningen och äta glass...vi lagade oss klara och när vi var klara kastade vi Karin till "isoomena" o så förde erins mamma mejj hem.
När ja kom hem tittade ja på en film(alone home2, rekomenderar..)o så for jag ut en stund...nu har jag just kommit in och jag ska ännu steka plettar,hörs...
bilden e int tagen själv men namm...

Kommentarer
Postat av: Frida

Sv: Tack för tipset!

2012-04-28 @ 18:36:32
URL: http://www.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0