En skön bastukväll

Nu har ja varit i bastun och nu sitter ja i soffan och tittar på en bra film. Det blev ingen manikyr och pedikyr men det gör inget..de e ändå skönt. Vi har ätit kex och druckit cokis...imoron far vi till min farmor och farfar för att äta påsklunch. Det kommer att bli gott och på samma gång få vi ta paus från målandet i det nya huset. Idag vaknade jag klockan 9 så far snart och sova eftersom att är så trött och det vet ni ju säkert om ni har läst på andra inlägg i min blogg...jag har varit jätte trött på sistone..vet inte värför, kanske inte har sovit tillräkligt.
Nu vill jag titta på filmen, bloggar imoron, före avfärden eller hus farmor...
Hörs// Isa
Bilden e tagen från Barcelona men behövde en bild av en cocacola, och den blev fel åt håll, sorry!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0