Hejsvejjs!

Nu har ja just vaknat och nu sitter ja i soffan och bloggar..idag kommer(som sagt) min farmor till oss när min mamma och pappa åker till en fest. Ja sitter ännu i pyjamas men ja ska snart gå och byta om. Igår var ja ju på ett disco och ja hade jätte roligt! Först var det några live-band som spelade o sen var det bara att dansa...ja spenderade 1,50e på hela discot. Ja var hos Nicole och Marielle igår före discot(hon som skriver twinstars.blogg.se) och Nicole fick nästan klar min header, den e supercool!!! Väntar såå att den blir klar..Hörs...Love U all!!!
här e en bild av en banan"knippa" för att jag igentligen fick min inspiration från den...hehehh...ja vet, ni tycker att ja e helt konsti men ja hade inget annat namn att ge till bloggen och ja tycker det låter roligt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0