Huhh...

Äntligen hemma igen. Ni vet int heller hu sjukt ja har i ryggen. Ja har stått hela dagen o nu sitter ja entligen o bara njuter av att få blogga lite(ja slapnar av när ja bloggar)...
De hände en jätte skrämmande sak ida. Min pappa var uppe på höga stegen i mitt kommande rum o målade en ljuvlig blå färg på väggen(ja har helt jätte högt tak i rummet). Vi hade satt papper på golvet föratt skydda det och så hade vi då satt stegen på...ja, han målade och plötsligt gled stegen så att pappa föll från stegen, det stritta målfärg över allt och så låg pappa i hörnet där me målfärg på pannan och glasögonen snäda...Ja blev så till mig att ja sprang bort föratt lugna mig. Efter en stund kom pappa och sa att de inte hänt något farligt. HUHH...tänkte ja...ja va ändå överraskad att de pårikit int hänt någo föratt han föll ganska högt uppifrån. Det var nu kanske 2 meter ändå...
Men nu måst ja gå o titta på mina kompisars bloggar o kolla om de lagt nya inlägg...
Kramizar//bloggfriken:)

Kommentarer
Postat av: lillaB

Jag gjorde den med photoshop. Det är ganska svårt och photoshop kostar massor.

2012-04-06 @ 15:35:48
URL: http://lillab.blogg.se/
Postat av: lillaB

Jag gjorde den med photoshop. Det är ganska svårt och photoshop kostar massor.

2012-04-06 @ 15:35:53
URL: http://lillab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0