Shopping med en kompis, underbart

God kväll allesammans!!!(hehehh) Ja och min familj har just ätit tortilla till middag och nu sitter ja i soffan och bloggar. Det e ovanligt tyst fö mamma o pappa e i de nya huset o remppar...kom just också hem från min kompis. Först cyklade hon till vårt nya husföratt de hur det ser ut inne..sen gick vi till simhallen, efter ett dopp i det blå(basengen) gick vi till köpcentret och åt och så gick vi runt i butiker. Vi var i Lindex kanske 1 timme föratt vi gjorde så att den ena väntade i provrummet medan den andra letade kläder att prova...de var jätte roligt en stund och så när vi blev trötta gick vi in till chao cafe och åt glass. Mitt i den sköna stunden fick min kompis ett samtal och så var vi redan på väg till frissan föratt titta på min kompis mamma som var och lagade en panlugg...nu ser hon jätte snygg ut...nå, vi gick sedan till Anttila och gjorde ingenting, åt våra glassar klart..nu gick vi till Suomalainen Kirjakauppa och köpte varsin burk gatukritor. Efter en lång stund i Shoppingcentret skjutsade min kompis mejj till dem på pakethållaren. När vi kom till dem lackade hon mina naglar och så gick vi ut och ritade med de där kritorna. Sen kom min mamma och pappa och hämtade mejj. Nu har jag sett henne mycket och vi kommer att ses mera nu när jag flyttar dit var hon bor...vi hade treningar igår(på fredag), idag e de lördag o vi var tillsammans, imoron e de match (berättar mera i slutet av inlägget)och på måndag e de treningar igen. Så 4 dagar i streck och ingen e trött på den andra ennu. Ja, imoron e de alltså match mot Bk46, karisborna, ggrrr...de e sååå störande!!! Om manint talar om ett lag som heter sparta, de sa en gång; ME VOITETAAN!!HÄ!=VI VINNER, HA!!...no jaa, de e den sista matchen av sesongeno vi strider om platsen av 4 bästa i finlandmästerskapet och om vi förlorar, är vi bland de 4 sämsta lagen i finlandmäs...osv...Men nu ska ja titta på Jäägaala(isgaalan) o så ska ja meditera för morgondagens match:))
Ps. Det e ännu bara 2 som e med i min bloggtävling så COME ON!!!(SORI ISSIEG. OM JA STAL DINA REPLIKER)
Hörs// Isa<33
känner mejj så här för morgondagens match...love U<33

Kommentarer
Postat av: Frida (bökaren)

sv: ok, då e ja me i tävlingen, men det blir nog inte särskilt mångsidiga inlägg, och jo, heheh ja ha bytt design (igen), bättre/sämre?

2012-04-22 @ 14:47:43
URL: http://www.bokarensbocker.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0