Torsdag kl. 7.00

God morgon! Ja har just vaknat och ja e ensam hemma med min storebror när mamma e i Vasa och pappa i Jyväskylä...både mamma och pappa kommer hem på kvällen och då e hela familjen tillsammans igen....måst gå laga morgonmål(hehehh)och sen gå till skolan...de e igentligen svårare än man tror att laga sig klar på morgonen själv och feelisen e helt för tyst och dyster. Kanske föratt ingen kokar kaffe, ingen fönar håret, och ingen går i duschen i nedre wc:n:( Jag blev lite ledsen när jag vaknade och ingen var hemma(utom min bror som alltid har dörren fast och sover ända till 8 när han börjar 10...TRÅKIGT!!! Ja kan int förstå hur vuxna singlar kan klara sig ensam i en helt tom bostad utan någon...om ja e singel när ja e stor kanske ja skaffar en bostad där både jag och några kompisar bor, tillsammans...nå jaa,  nu ska ja krya på mejj, äta och gå till skolan, snart, klockan e ju bara typ 7...Ja tänkte att till varje inlägg som blir utan tema som tex. det här inlägget så sätter ja en smiley som beskriver mina känslor just då...tycker ni det låter bra? Kommentera gärna!!!Love ya!!!<333
just nu känner jag mejj så här...eller....vet int,  e alla av de här...

Kommentarer
Postat av: Frida

JOOOO! Bra idee! Krya på dig, tänk på att de kommer hem på kvällen(;

2012-04-19 @ 13:49:07
URL: http://www.bokarensbocker.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0