sori, sori, sori helt sika mycke!!

Jag e sååå ledsen att jag int har blogga på eeevigheter<3<3<3 Nu har ja ändå bestämt att jag ska börja blogga alltid när jag hinner...Jag har mycke läxor att göra...vi ska skriva om en gentleman i vår dagbok i skolan, helt idiotiskt, det blir ändå ingen förändring i klassen fast vår lärare hur mycket som helst sku försöka ändra pojkarna ti gentleman:ar (fortsätt att drömma lärare) men hej, ja måst ännu berätta en sak: ja fick en nimmare av Pernilla Karlsson!! Okej, ja vet att de int e så stor juttu men de nu en helt nice sak...Om ni int vet vem Pernilla Karlsson e så får ni veta de nu, de hon som ska presentera Finland i eurovisionerna med en svensk sång...
Måst gå, bloggar senare<3

Kommentarer
Postat av: lillaB

Trevligt att du har fortsatt blogga!

2012-03-29 @ 21:42:58
URL: http://lillab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0