Tjabba Tjena Hallå !

Nämen hej! Tittar på Idols i vår mjukaste stol och njuter av bra musik..
Som jag ren sa så sku ja int hinna blogga idag men jo,såklart jag nu lämnar tid till er<3
Jag vaknade kl. 8 för att jag skulle fara till borgå o spela en match. Vi vann. Afcourse,heheh:)
Vi satt i bilen o så hände det ganska mycke: Min kompis slog mitt o min andra kompis huvven ihop, de to ont..sen bet min kaveri min andra kaveri i armen så att hon börja gråta, ganska barnsligt eller hur? Vi e ju 12 åringar...nojaa sen slog min kompis min andra kompis huvve i fönstre:)Vi hade helt skit kul hela vägen fö vi skratta hela tiden..Nä ja kom hem gick ja i duschen o efter de åt ja lite.Sen har ja vari hemma resten av kvällen.Ja som sagt tittar ja nu på Tv i den skönaste stolen i hela världen och njuter...oj, nu fortsätter Idols så hejdå<3
Kramizar//bloggfriken:)





Kommentarer
Postat av: Anna

Hej! Jag har bloggat snart ett år.. tack så mycket! Du har också fin blogg!

2012-03-12 @ 13:39:26
URL: http://anna-aa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0