Hattdag

Hej! Ursäkta att ja int satt ett inlägg tidigare men nu bloggar jag i allafall o de e ju huvudsaken...no jaa, imoron i skolan är det hattdag. Jag har en cowboy-hatt som e pink o ja hade den förra året också. Då e de också talangjakts-finalen...mina grannar e finskspråkiga(helt och hållet) o har ledigt imoron...vi har lov först på tisdag. Ja tycker de e orättvist!! Roligt ändå att vi int har treningar imoron o så ska vi åka till våra kusiner för att grilla med kompisar...ja försöker nu hitta en bild från google som liknar min hatt. Ja hittar nämligen inte min kamera(orkar int söka)...
den e lite som den här men lite mer glänsande och "modernare"(hehehh) Chao!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0