Vappen...grillning:)

Tja! Idag ska vi åka till våra kusiner och grilla mm. Min pappas brors nya "kvinnkompis" syster eller nåt sånt kommer också dit och presenterar sejj. Det e lite trist att int Thea e där  men dom har har en trampolin, (hoppas de har tagit fram den) så de blir endå int helt dödstråkit...vi ska dit 6-tiden så ja håller redan på att laga mejj klar...annars var skoldagen helt super!!! Första timmen hade vi slöjd(ja borrade hål i min knagg och limmade fast själva"plupparna") Efter det var det talangjakt, ja tycker den bästa vann, det var en flicka på fyran sm själv hade skrivit en sång och sjög den...vår vikarie hade sakt att vi skulle få sprejja hårfärg, vappenfärger,som jag kallar det på rasten men när vi väl hade börjat färga varandras hår och sånas hår som ville det, kom en lärare och tog alla sprejjflaskor, ckså de tomma och gick med dom hela rasten...hon glodde ennu till på köpet på oss så att vi inte skulle ha en till flaska i fickan...de var nog några som lykades gömma sina...go Issiegirl!!!(issiegirl.blogg.se)
Så nu ska ja alltså klä på mejj kläderna som jag ska ha på mejj o titta å TV!!! Chao!
Ps. Ingen bild den här gången...

Kommentarer
Postat av: Anonym

oj oj, ja sku no ha oxå villa va dä!!

2012-05-01 @ 20:52:41
URL: http://peachykeenjellybean.blogg.se/
Postat av: linah

ha en bra daag<3

2012-05-02 @ 16:17:35
URL: http://linahsarkodiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0