Inga bilder...

Nu e ja hos min farmor o jag glömde att ta usb sladden med hit, hade tagit såå fina blombilder...vi kom hit föratt vi int ville stiga upp 6 o åka hit imoron när en minibuss far 9 ti min fammos barndomshem (typ)Alltså imoron klockan 9 far en minibuss härifrån till min fammos barndomshem, ja tycker de e jätte intressant föatt de e de huset där fammo bodde nä de va krig...ja hela släkten åker med en minibuss utom faffa, som vaktar hunden...så inte så mycke bloggande imoron...nu ska ja kolla hur det går för ida i nederländerna(issiegirl.blogg.se) o kolla några andra bloggar också, vi hörs, berättar om min hämska shoppingtur som hände idag typ på måndag...här e nu en bild som ja tog från google....CHAO!!!
typ en sån här e den dä bussen...

Kommentarer
Postat av: Frida

Heej! Ha så kiva imoron, jo de låter ganska intressant faktiskt(; Aj, det där lät inte bra, va du påen HEMSK shoppingtur? Oj då!

2012-05-05 @ 20:19:17
URL: http://www.bokarensbocker.blogspot.com
Postat av: Thea

ai va de mummis barndomshem elr din mammas mammas? :D

2012-05-05 @ 21:13:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0