Inlägget som jag lovade...

No, hemska shoppingturen. Jag tänkte göra det till ett kort inlägg så det här är bara förkortat...jag tänkte köpa en snygg topp från seppälä men jag sen gick jag och mina kompisar lite runt och titta om vi skulle hitta något ännu bättre...sen, föratt pausa gick vi till chao!cafe och åt...där foren del av pengarna...nå då var vi redan på vg till glitter. Därifrån gick det bara nedförsbacke...alla köpte en surprise påse därifrån som skulle innehålla 40-50 euro värde(400-500 kronor?)Vi köpte varsin påse o så trutade säljaren ennu så att summan blev 11 euro...där var pengarna slut...mmm..vi öppnade påsarna och erin fick en klocka, ett bokstavs smycke, armband, ett armband(??)osv. medan karin fick nåt armband,halsband, en hårförlängning alltmöjligt fint o så jag. Jag fick en glittersilverrutigseparetubhalsduk, nån flätjuttu, en rosetthårband som var nån silkeslilayrjö jutska som va helt enkelt ful o ett halsband som också va helt separe...ja trodde att den va fin men, men...det hängde nåt band imitten som man inte kunde förkorta eller gö nåt åt...så hejdå åt dom sakerna...ja tänkte sätta dom ti maskeradlådan men har ni någo ideer??
O så till bussresan...vi åkte sen med en stor buss och till min fammos mammas o pappas hem...så helt annat en va ja sade. De va ändå jätte kiva. Hade inget annat, hörs...

Kommentarer
Postat av: Frida (bökaren)

GUD! Di typ lura dig! ORÄTTVIIIIST!!!!

2012-05-07 @ 17:05:02
URL: http://www.bokarensbocker.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0