Virrigt...

Aaauuu!!!!!!!!!!!!! Ja har s sååå ont i låret att ja nästan dör, ja har svimma 3 gånger redan...ja ska till läkaren fö vi vet int va som har hänt, hoppas int nåt farlit..de var den första gången jag svimmat o de e helt hemskt, man bara int känner någo, man börjar höra surr, och man vet int hur det ska gå. Första gången bara heltenkelt föll ja på rumpan mitt i mitt rum på den hårda parketten, andra gången när ja gick,och tredje gången samma sak...de va så skrämmande. Det var också första gången i mitt liv som ja åt en värkmedicin.....ja e så stolt över mejj själv(hehehh)Nojaa, ja måste väl missa första timmen av skoldagen, de skulle vara helt hemskt att få krykkor, jag har nämligen turnering på helgen...o ja vill absolut inte missa det! Nu måste vi åka till den skrämmande doktorn o olla vad jag har i mitt ben...CHAO!(ja har ingen aning värför ja i varje inlägg har en hälsning som säger;CHAO!)

Kommentarer
Postat av: Frida (bökaren)

Herreguuud! Va skrämmande!

SV: Inget särskilt tror ja, men ja fick en lindrig hjärnskakning (berättar senare) och åkte hem före enkkun

2012-05-07 @ 17:01:40
URL: http://www.bokarensbocker.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0